Vores værdier

Tryghed

Internt for virksomheden:

Vi er en arbejdsplads, hvor man som ansat arbejder i trygge rammer, der understøttes af fokus på sikkerhed og mange års faglig erfaring samt økonomisk stabilitet. Til dagligt sikrer vi en tæt og tillidsfuld dialog, så alle er informeret om, hvad der rør sig i virksomheden fra de helt små daglige opgaver til større tiltag.

Hos E. Stein Frandsen sætter vi en ære i god dialog. Det er vigtigt for os, at alle medarbejdere sættes godt ind i opgaverne, og at overdragelse af opgaver sker optimalt. Vi vægter god formidling og gør alt for at sikre, at alle aftaler overholdes, samt alle materialer m.m. er noteret. Hos E. Stein Frandsen er sikkerhed i højsædet – både for medarbejderne og kunderne. Vi er en økonomisk stabil virksomhed og sætter stor pris på vores medarbejdere.

Eksternt for kunderne:

Da vi er medlem af DAG, er du som kunde i trygge hænder, fordi du er dækket ind under vores garantiordning. Vi sikrer et tillidsfuldt samarbejde via tæt og ærlig dialog igennem hele processen. En proces hvor vi lever op til det, vi har lovet, og udviser en høj faglighed.

Du kan altid være sikker på, at vi møder op og løser opgaven til tiden, og du får naturligvis besked ved forsinkelser, sygdom el. lign. Vi opretholder altid et ordentligt sprog og respekt for dig som kunde og er imødekommende gennem hele processen.

Hos E. Stein Frandsen vil du opleve et højt fagligt niveau, og vi tilbyder løbende gennemgang af arbejdsprocesserne med dig. Vi forlader arbejdspladsen pæn, ryddet og i sikkerhedsmæssig forsvarlig stand hver dag.

E. Stein Frandsen har mange års erfaring og er din garanti for et professionelt stykke arbejde.

Kreativitet

Internt for virksomheden:

Vi er en virksomhed, der via intern sparring skaber kreative løsninger til vores kunder og til vores arbejdsplads. Det er med til at gøre hverdagen hos os alsidig og inspirerende.

Det er vigtigt for os at udvikle vores medarbejdere med løbende kurser og efteruddannelse. Vi samarbejder med andre håndværkere og virksomheder og profilerer hinanden, og vi stræber efter at have en kreativ tilgang til at udvikle vores netværk.

Hos os er det vigtigt at være spørgende, når vi snakker med kunden for nemmere at kunne definere og indordne os de rammer, vi skal arbejde under. Vi er en åben virksomhed og deler billeder af opgaver på bl.a. Facebook for at skabe inspiration.

Ekstern for kunderne:

Gennem tæt dialog med dig som kunde og iderige tanker skaber vi kreative løsninger, som gør dine drømme til virkelighed.

Vores arbejdsmetoder er nytænkende. Vi vægter gode og inspirerende beskrivelser af projektet højt og leverer kreative løsninger inden for opgavens rammer for plads, økonomi osv.

Faglighed

Internt for virksomheden:

Hos os er der mulighed for løbende efteruddannelse, så man som medarbejder opretholder en høj faglighed, som sikrer, at vores kunder opnår et godt resultat for den opgave, de har bestilt. I dagligdagen påtager vores medarbejdere sig faglig ansvarlighed via kendskab til normer for anlægsgartnere samt ved at trække på hinandens spidskompetencer.

Vores fokus på normer for anlægsgartnere er en kvalitetssikring, som garanterer, at vores medarbejdere udfører fagligt korrekt arbejde. For os er det afgørende, at der er overblik og orden på arbejdspladsen, at vi tager ansvar og trækker på hinandens kompetencer, samt mange års erfaring.

Eksternt for kunderne:

Med faglighed i højsædet skaber vores faglærte medarbejdere unikke, livsberigende rum hos dig som kunde. Vores medarbejdere er uddannede fagfolk, der ved, hvad de skal gøre. Deres ekspertise ledsages af ærlighed og vi informerer dig altid, hvis opgaven kræver, at vi afviger fra normerne.

Samspil

Internt for virksomheden:

Med gensidig respekt, rummelighed, imødekommenhed og godt humør skaber vi et tillidsfuldt samspil mellem medarbejderne. Både på det personlige og på det faglige plan.

Eksternt for kunderne:

Som kunde bliver du mødt i øjenhøjde, hvor vi er lydhøre og rummelige over for dine ønsker og behov. Derved skaber vi et unikt samspil bygget på gensidig tillid.

Vores kerneværdier for samspil med dig er respekt, forventningsafstemning, gensidig tillid og imødekommenhed.